Log in Register

Log in

GPS Track details
Хижа Хижа "Кладова" - Велинград

От поляните пред хижата се спускате по маркиран с червен триъгълник път в ЮИ посока. Скоро пътя увеличава наклона си и става доста изровен. След около 1.5 км достигате до м. Печенек, където вдясно от пътя се издига висока скала (обрасла с дървета и храсти), от която се открива прекрасна панорама към най-високите върхове на рида Алабак и Чепинската котловина. В района на скалата пътя се изоставя и се поема по горска пътека вдясно. Следва кратко спускане, което ви отвежда до друг горски път, на който завивате вдясно (надолу). По този път се кара около километър, като се следи за отбивка вляво. Завийте наляво на отбивката. Спускането продължава по широка пътека, която на места е обрасла с ниски дъбови издънки. Тази пътека ви отвежда до долината на река Еленка. По нея се спускате до местността Стария чарк и квартал Каменица.

Data
Downloads 163
Views 1,801
Size 5.93 KB

Only registered and logged in users can submit a comment.

You are here: Home GPS Tracks Categories Bulgarian Mountains Mountain system Rila-Rodopi Rodopi Хижа "Кладова" - Велинград